Stella McCartney Kids kolekcija

Žute gumene čizmice za šljapkanje po baricama, šarene tunike, helanke, veseli kaputići, sve to u Stella McCartney Kids kolekciji. Oduševljava me sajt ceo posvećen dečjoj garderobi. Mnogo slatkih detalja, posebno obratiti pažnju na playground :)


Neodoljivo slatko! A ja prvom prilikom kupujem gumene čizmice za jesenju razonodu, za Lanu i za mamu.... neke no name naravno, važno je da su šarene, vesele i da noge mogu da skakuću po mokrim ulicama... kabanica i voila!

3 коментара:

  1. Vidjela sam ovo nedavno, jako su mi slatki, i djecica i odjeca :)

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam se zaljubila u zute
    zute i tachka. kod nas ni slichne
    samo neke mrtvih boja
    dunno why

    ОдговориИзбриши
  3. posebno su mi slatke jer imaju ova kao krilca :)...

    i odusevljava me ova mala sargarepica sa brkovima :)

    ОдговориИзбриши