Bioskop: Artur i Minimoji 3

Dok su tata i beba odmarali, starija ćera i ja smo imale privilegiju da provedemo samo naše žensko poslepodne, te smo odgledale fantastični treći deo filma "Artur i Minimoji".



Projekcija u 16h je bila titlovana a ne sinhronizovana pa Lanka nije stigla baš sve da pročita ali sam ja uskakala u pomoć. Priča je zanimljiva, kako animirani tako i igrani deo, ima super fora za decu ali i za nas odrasle (scena gde je Darkos maskiran u Dart Vejdera je LoL) tako da smo uživale u novoj avanturi Artura, princeze Selenije i malog Betameša.

Posle sam kupila Elle i Sensu, Lana je izabrala za sebe Miki Maus strip kao i još jednu knjigu/avanturu Tea Sisterki. Sele smo u kafić, ja sam uz kafu prelistavala moje a ona uz toplu belu čokoladu svoj časopis.... Poraslo dete, sad već vodimo ozbiljne razgovore a kao da se juče "ispilila"...

U planu su nam "Guliverova putovanja" a jedva čekamo 20. januar kada će početi da se emituje "Zlatokosa i razbojnik"...

2 коментара:

  1. Hi! Thanks for following my blog! I am sorry that I can't read yours :( You are obviously one of the clever types who are bilingual! I hope you enjoy And then there were four. I look forward to reading your comments :)

    ОдговориИзбриши
  2. Thank you for stopping by!!!! I was thinking about bilingual blog, maybe in future :)))))

    ОдговориИзбриши